Brazylijskie pośladki bez obciążania stawów! #4 propozycje ćwiczeń

Co trzecia Polka wchodzi w Nowy Rok, obiecując sobie regularną aktywność fizyczną i przestrzeganie zasad zdrowej, zbilansowanej diety - prawdopodobnie jesteś jedną z nich! Czas weryfikacji powyższych postanowień zbliża się nieuchronnie. Czy jesteś gotowa?


Już za chwilę wymienisz ciężkie, przytłaczające okrycia wierzchnie na letnie stylizacje, które pokażą więcej, niż Ci się wydaje Nie masz motywacji do ćwiczeń? Też miałam z tym problem, ale opracowałam sposoby, które pozwoliły mi skutecznie pożegnać lenia - więcej TU. Niestety, gdy już się rozkręciłam - i to dosłownie, na rowerku stacjonarnym - odnowiła się moja dawno zapomniana kontuzja kolana. Na jakiś czas zostałam unieruchomiona. Gdy stanęłam na nogi, znalazłam kilka zestawów ćwiczeń, które pozwalają mi pracować nad udami i pośladkami bez obciążania stawów kolanowych. Stosuję je regularnie i nie odczuwam dyskomfortu, ani tym bardziej bólu.

Jak 'zrobić' sobie brazylijskie pośladki bez obciążania kolan? Zerknijcie na moje ulubione zestawy ćwiczeń!

10 minutowy trening pośladków z Mel B
Jeden z moich ulubionych zestawów - Mel B od lat znana jest ze swojego zacięcia do aktywności fizycznej, jest profesjonalna, zaraża dobrym humorem i potrafi zmotywować. Przyjemne ćwiczenia, które 'pompują' nasze pośladki, nie obciążając kolan.



Victoria's Secret Workout, Butt Exercises
Która z nas nie chciałaby wyglądać jak Aniołek Victoria's Secret? Dzięki ćwiczeniom w towarzystwie popularnego Aniołka - Candice Swanepoel, możemy przybliżyć się do sylwetek promowanych przez VS!  Dobrze wytłumaczone, rozrywające pośladki zestawy, które naprawdę dają w kość, ale nie w kolano:).


Booty Burn Workout
Moje najnowsze odkrycie - 11 minutowe, intensywne ćwiczenia na pośladki, prowadzone przez amerykańską gwiazdę Erikę Hammond. Trening wydaje się prosty i bezbolesny, ale tylko podczas oglądania! Jak tylko zaczniecie powtarzać ćwiczenia, zrozumiecie o czym mowa!


The Kim Kardashian Butt Workout
Świetnie wytłumaczony, 'wyrozumiały' dla kolan - pod warunkiem, że ominiesz przysiady- zestaw ćwiczeń. 9 minut dziennie, które mają doprowadzić nas do pupy a la... Kim K :). Nie jestem pewna, czy pośladki w stylu Kim można osiągnąć bez pomocy chirurga plastycznego, ale ćwiczenia warto wykonać.


____________________________________________________________________________

Od niedawna trening jest moim codziennym punktem dnia i przyznam, że czuję się z tym doskonale. Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie ćwiczenia przypadną Wam do gustu, pozostawiając Wasze stawy kolanowe w nienaruszonym stanie.
PS. Pamiętajcie, żeby skonsultować się z lekarzem zanim zaczniecie trenować na własną rękę - lepiej nie ryzykować, zdrowie macie tylko jedno!



    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

2 komentarze:

  1. Super zestawienie, nabrałam ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dużą pupę po mamie więc mam super podstawę do takich pośladków ;D Ogólnie wzmacnianie pupy spoko, ale szukam sposobu na to jak ćwiczyć żeby nie zrobiły mi się buły na udach :P

    OdpowiedzUsuń