• Winda
  • Duży pokój
  • Gabinet
  • Łaźnia
  • Spiżarnia
  • Garderoba

Książkowe zapowiedzi - luty/marzec

Sąsiedzi, dziś w Gabinecie przygotowuję miejsce na cztery nowe książki, które ukażą się już w lutym! Postanowiłam podzielić się z Wami perełkami, które udało mi się znaleźć i zestawiłam moim zdaniem najciekawsze propozycje literatury faktu.





1. Marta Abramowicz - "Zakonnice odchodzą po cichu" - po tę książkę sięgnę w pierwszej kolejności! Jestem bardzo ciekawa, czego dowiemy się o życiu w zakonnych murach od kobiet, które wystąpiły ze zgromadzenia. Podejrzewam, że prawda o siostrzanych zwyczajach okaże się wstrząsająca!
Data premiery: 19.02.2016

2. Maria Stefanelli, Maria Moresco - "A oni wciąż mnie szukają" - wychowana w środowisku przestępczym, żona bossa mafijnego Maria Stefanelli, pragnie zmienić swoje życie, zostaje świadkiem koronnym i za wszelką cenę próbuję ustrzec swą córkę przed 'starymi znajomymi'. "W swoich poruszających wspomnieniach Maria Stefanelli ujawnia tajniki i zasady działania ‘ndranghety, nawołując jednocześnie do walki wszystkie kobiety podległe organizacji". Brzmi ciekawie!
Data premiery: 18.02.2016

3. David Hoffman - "Oligarchowie. Bogactwo i władza w nowej Rosji" -
"Z punktu widzenia czystej dramaturgii, jest to opowieść, której nie można się oprzeć a nowa książka Davida Hoffmana... wydobywa z niej wszystko... Wielu przyszłych czytelników będzie powracać do niej raz po razie, aby dowiedzieć się, co faktycznie jest siłą sprawczą tego, co dzieje się w Rosji". Zapowiedź Newsweek'a momentalnie przekonała mnie do zakupu tej książki. Jestem niezwykle ciekawa, jakie sekrety dotyczące oligarchii zdradzi autor. Myślę, że ta pozycja będzie naprawdę mocna.
Data premiery: 24.03.2016

4. Grzegorz Piotr Michalik - "Podmiejskim do Indian. Reportaże z Meksyku" - ciekawostki z kraju kontrastów : autor pokazuje jak wygląda życie mieszkańców Meksyku - skrajna bieda kontra bogactwo, tradycyjne rytuały kontra nowoczesność. Jak rdzenni meksykanie radzą sobie z kartelami narkotykowymi? Grzegorz Piotr Michalik przez wiele lat prowadził szereg badań, dzięki którym ukazała się ta pozycja. Z pewnością dostarczy wielu wrażeń!
Data premiery: 17.02.2016

Czy któraś z powyższych propozycji Was zaciekawiła? Ja z pewnością kupię wszystkie cztery! 

Jeśli w najbliższym czasie planujecie książkowe zakupy, skorzystajcie z tanich księgarń internetowych, o których pisałam TU.



    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

0 komentarze:

Prześlij komentarz