• Winda
  • Duży pokój
  • Gabinet
  • Łaźnia
  • Spiżarnia
  • Garderoba

Musisz to mieć! Podkład matujący Dr Irena Eris Provoke Matt

Sąsiadki, głównym bohaterem dzisiejszego wpisu z cyklu 'Musisz to mieć!', jest mój kosmetyk wszechczasów - pochodzący z naszego polskiego ogródka produkt, którego nie opuszczę aż do śmierci. Gwarantuję, że pokochają go posiadaczki każdego rodzaju cery - od normalnej, po trądzikową!
Przedstawiam Wam podkład do zadań specjalnych - ProVoke Matt od Dr Ireny Eris!
Przyznam, że do sprawdzenia testera podkładu zachęciła mnie niezwykle elegancka, szklana buteleczka – prosty, jednak rzadko spotykany w drogeriach, wytworny design. Dodatkowym argumentem, przemawiającym za wypróbowaniem produktu, był fakt, że w przeszłości wielokrotnie używałam kosmetyki marki Eris i zawsze spisywały się wzorowo. Postanowiłam przetestować podkład – wybrałam najjaśniejszy odcień - 210 IVORY, zaaplikowałam pompkę fluidu na wewnętrznej stronie nadgarstka, a ten - ku mojemu zaskoczeniu - idealnie wtopił się w skórę, pozostawiając na niej delikatnie matowe wykończenie. Pierwsze wrażenie było na tyle pozytywne, że postanowiłam kupić podkład i wypróbować go na mojej dość problemowej skórze.

Wykończenie,  krycie, konsystencja
Producent zapewnia nas, że stopień krycia podkładu jest średni – do mocnego. Prawda! Kosmetyk szybko się wchłania, a kremowa, lekko musowa formuła sprawia, że podkład pięknie stapia się ze skórą i rzeczywiście, całkiem mocno kryje wszelkie niedoskonałości – wypryski, zaskórniki, a nawet ogniska zapalne.  Zwykle mocno kryjące podkłady, tworzą na twarzy tzw. efekt maski – w przypadku ProVoke, o masce, czy ‘ciasteczku’ nie ma mowy! Fluid doskonale matuje, nie podkreśla skórek i absolutnie nie wysusza – po demakijażu moja skóra wygląda na wypoczętą, zdrową i intensywnie nawilżoną, czego zasługą z pewnością jest słynąca z drogocennych właściwości alga atlantycka. Podkład pięknie pachnie, sprawiając, że jego aplikacja to czysta przyjemność.

Paleta odcieni 
ProVoke Matt dostępny jest w czterech odcieniach – ja wybrałam najjaśniejszy z gamy – 210 IVORY, jednak z pewnością nie jest to kolor dla osób o bardzo jasnej karnacji. Podkład ma delikatnie żółtawy ton – świetnie nadaje się dla osób borykających się z naczynkami, mających skłonność do zaczerwienień. Co najważniejsze – fluid nie utlenia się w ciągu dnia, jego kolor pozostaje niezmienny do wieczora. 

Trwałość i wydajność
ProVoke Matt to niezwykle trwały podkład, który świetnie sprawdza się nawet w ciepłe dni. Efekt matowej skóry utrzymuje się nawet 12 godzin po aplikacji, makijaż nie wymaga częstych poprawek – zwykle wykonuję maksymalnie dwie w ciągu dnia. Innowacyjna technologia wprowadzona przez laboratoria Eris sprawia, że nadmiar sebum jest redukowany, a twarz wygląda na świeżą i wypoczętą przez cały dzień. Podkład jest wydajny – 30 ml buteleczki wystarcza na około 2 / 3 miesiące codziennego użytkowania.

Dostępność i cena
Podkłady z linii ProVoke dostępne są w drogeriach – Rossmann, Hebe, Natura, od niedawna także SuperPharm, oraz na stronie producenta. Nie ma problemów z nabyciem kosmetyku - drogeryjne szafy Eris są regularnie uzupełniane. Cena jest dość wysoka, jak na dostępne w drogeriach podkłady i waha się od 80 do 90 złotych, jednak ze względu na częste akcje promocyjne, ProVoke Matt można upolować taniej, nawet za ok. 35 zł.

_________________________________________________________________________________

Provoke Matt, to najlepszy fluid, z jakim dotychczas miałam do czynienia. Polecam wszystkim kobietom, które mają niedoskonałą cerę, która potrzebuje lekkiego wsparcia:)

Jakie podkłady dla cery mieszanej polecacie?



    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

7 komentarze:

  1. Czytałam o tym produkcie wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki najlepszy kolor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam najjaśniejszy - 210 ivory. Dotychczas używałam ciemnych, typu tofi, ale odkąd skonsultowałam się z makijażystką, używam tylko tych jasnych i to był strzał w dziesiątkę :) !

      Usuń
  3. Super, że u Ciebie się sprawdził, ja jestem zawiedziona moim niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie Twoja skóra ma inne potrzeby:) ! Sprawdź inne podkłady z tej serii, Eris jest niezawodna, tylko trzeba znaleźć coś dla siebie:)!

      Usuń
  4. nie znam... ale chętnie poznam :-p

    OdpowiedzUsuń