• Winda
  • Duży pokój
  • Gabinet
  • Łaźnia
  • Spiżarnia
  • Garderoba

Komórka: Półka - Jak nie zbankrutować w...księgarni?

Sąsiedzi,

w piwnicy dawno nie było nowych książek... Ale spokojnie, Pan Kurier jest
w drodze, bo...

...czas okurzyć Półkę!



Jak doskonale wiecie, wizyta w księgarni może dać zdrowo po kieszeniach. Przeciętny Kowalski często rezygnuje z zakupu nowej książki, na korzyść innego, bardziej przydatnego dobra. Ot, polska rzeczywistość. Ceny nowości, czy bestsellerów są dość wygórowane, ale... mogą być w zasięgu każdego portfela!

Od dawna nosiłam się z zamiarem kupienia kilku pozycji i kiedy znalazłam chwilę, zdecydowałam się zrobić research w poszukiwaniu najlepszej okazji.
Ze względu na brak czasu na zakupy w księgarniach stacjonarnych, szukałam alternatywy w ich internetowych odpowienikach i... mam! Udało mi się znaleźć dyskonty (!) i supertanie książkowe raje. Pokażę Wam dwa miejsca, z którego mole książkowe prędko nie wyjdą!

1.nieprzeczytane.pl - Najtańsza księgarnia, jaką w życiu widziałam! Dziś dopuściłam się istnego napadu na nieprzeczytane.pl! Za kwotę, którą zaoszczędziłam na zakupach w tym sklepie, kupiłam trzy (!!!) książki extra! Yessss!!!

2.aros.pl - srebrny medal - mnóstwo rabatów, masa okazji. Przeceny obejmują także nowości! Warto porównać cenę interesującej nas pozycji
z nieprzeczytane.pl i odwrotnie, zdarzają się różnice. Po co przepłacac?

Dodatkowym atutem jest niedroga przesyłka - paczka w Ruchu, do odbioru w wybranym przez nas Kiosku Ruchu - cena - 2,99 zł!!!

Nic tylko zamawiać!

A Wy, gdzie zaopatrujecie się w książki?









    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

0 komentarze:

Prześlij komentarz