• Winda
  • Duży pokój
  • Gabinet
  • Łaźnia
  • Spiżarnia
  • Garderoba

Pepitka's on my mind!

Czerń, biel i mocno podkreślone usta to nieśmiertelny, ponadczasowy look, który niezaprzeczalnie kojarzy się ze stylem Coco Chanel. Postanowiłam zmajstrować coś, co będzie nawiązywać do twórczości kreatorki.


Przygotowałam dla Was tablicę inspiracji, które wykreowały w mojej wyobraźni tę stylizację:


Pepitka chodziła za mną od dawna, jednak miałam co do niej spore wątpliwości. Wreszcie zdecydowałam się wrzucić ją do swojej szafy. I tak oto na bazie pozornie nudziarskiego printu, który dotychczas kojarzył mi się z garsonką Cioci Krysi, stworzyłam stylizację, w której czuję się bardzo okej!

Gdy przygotowywałam tę stylizację, przypadkowo do rąk wpadł mi kapelusz, który okazał się wisienką na torcie całego looku.




Uwielbiam kolekcję toreb i biżuterii od Casalingamakes. Świetnie sprawdzają się zarówno w stylizajcach basicowych - dodając im nutkę, a nawet NUTĘ szaleństwa - jak i typowo eleganckich, na wielkie wyjścia.
Torba z frędzlami, dodaje pazura całości i wprowadza lekko rockowy nastrój.


Jedynym słusznym wyborem jeśli chodzi o buty, były wysokie pepitkowe czółenka. Konsekwentnie, ale nie nudno, a to dzięki spodniom - oprócz dziur na kolanach, superważnym elementem jest długość - w tym sezonie tylko do kostki. Jeśli nie macie takich w szafie, wystarczy, że je podwiniecie - nieważne czy zrobicie to równiutko, czy niedbale, nie ma reguły.








Bluzka - Top Secret
Spodnie - Diesel
Buty - Marisha
Torba - Casalingamakes
Okulary- Cayman
Kapelusz - H&M
Błyszczyk - Rimmel Apocalips, nr 303 Apocaliptic
Photo - Casalingamakes

Ps. Pepitka's on my mind to gra słowna, celowy zabieg :).



    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

3 komentarze:

  1. Super zestaw! :) Torebka bardzo ciekawa, nie widziałam jeszcze takiej! :D No i świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! zapraszam na facebook projektantki toreb, są genialne!

      Usuń
  2. Uwielbiam print pepitki ;) Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń