• Winda
  • Duży pokój
  • Gabinet
  • Łaźnia
  • Spiżarnia
  • Garderoba

Komórka: Ciemnia fotograficzna - Karolina Jakimiak

Drodzy Mieszkańcy BaBassment!

Administracja BBS jest cała w skowronkach! Za oknem wspaniała jesień, która absolutnie nie wprowadza nas w stany depresyjne, a wręcz przeciwnie-daje kopa do działania.
Dobra energia wypełnia mnie konkretnie, a moja głowa aż ‘kipi’ od pomysłów. Potrzeba jednak czasu na ich realizację. Nie uznaję fuszerki, niedbalstwa, olewki, dlatego liczę na to, że wybaczcie zastój na bloku. Wyznaję zasadę- jeśli coś robić, to na 100% . Tego się trzymam i powoli dążąc do przodu, urzeczywistniam swoje plany i marzenia.

Bądźcie z nami!

A już dziś będziecie świadkami długo wyczekiwanego przez wszystkich wiernych lokatorów
OTWARCIA  kolejnej, piątej już komórki w naszej Piwnicy.


UWAGA, UWAGA!

Zapraszamy na otwarcie CIEMNI FOTOGRAFICZNEJ!




Komórka ta będzie czymś w rodzaju miejsca zwierzeń.
Moi Goście będą nam opowiadać nie tylko o fotografii i wszystkim co z nią związane, ale także o życiu poza ciemnią- zupełnie prywatnie.
Liczymy na to, że ich historie i opowieści Was zaskoczą, zachwycą i zainspirują!


Obalając starą klasową zasadę 3 Z (zakuć, zdać, zapomnieć), wprowadzam nową: zaskoczyć, zachwycić, zainspirować!  

Pierwszym fotografem, który pojawi się w BBS, będzie młoda, niesłychanie utalentowana, pracowita i piękna kobieta, w której rękach aparat zamienia się w czarodziejską różdżkę.
Przed Wami Karolina Jakimiak!



Karolina Jakimiak o sobie:

Kim jestem? Młodą dziewczyną, która studiuje psychologię prowadzi rodzinną restauracje i z wielkim zaangażowaniem i pasją robi zdjęcia. Gdy tylko mam wolny dzień lub przerwę pomiędzy codziennymi obowiązkami robię zdjęcia! Staram się inspirować życiem i tym co mnie otacza bo to jest najbliżej każdego odbiorcy do którego docierają moje zdjęcia. Sama nie wiem kiedy zaczęłam robić zdjęcia… zaczęło się niewinnie… robiłam zdjęcia wszystkiemu- próbowałam pejzaży, makro i reportażu, aż zaczęłam robić portrety koleżankom- z czasem tworzyłam stylizacje i scenerię, zaczęło mnie to coraz bardziej kręcić i wciągać aż kupiłam sobie pierwszą lustrzankę i się zaczęło! Zakochałam się w fotografii fashion i poczułam że nie jest to zwykła wakacyjna miłość która przemija wraz z nadejściem jesieni a związek na całe życie! Uczyłam się sama, bycie samoukiem jest najlepszą receptą na wypracowanie własnego stylu, na własnych błędach jesteśmy w stanie nauczyć się więcej niż w najlepszych szkołach na świecie. Na chwilę obecną jestem wdzięczna za to co mam i cieszę się, że do wielu rzeczy potrafiłam dojść sama.



photo: Karolina Jakimiak
model: Agata Jaworowska
hair: Anna Ciesielka 
make up: Magda Ciesielka



photo: Karolina Jakimiak 
model: Agata Jaworowska
make up: Magda Ciesielka 
hair: Anna Ciesielka 




photo: Karolina Jakimiak 
make up: Mateusz Smyk 
model: Marta Ziębakowska



photo: Karolina Jakimiak 
make up: Mateusz Smyk 
model: Aleksandra Łach 


Mam nadzieję, że za jakiś czas na moim koncie będą się pojawiać sukcesy, póki co największą radość i satysfakcję daje mi to, że moje prace podobają się ludziom, to dla nich warto się starać- nic tak nie uskrzydla jak zadowolona z efektu pracy modelka i przychylnie patrzący odbiorcy.


Czasami jak robię zdjęcia zatrzymuję się i czekam aż modelka zapomni o mnie, wtedy wychodzą najlepsze zdjęcia, jest w nich pewnego rodzaju magia i emocje, których nie da się opisać. Fotografia jest moją największą pasją i cieszę się, że ją odnalazłam w dość młodym wieku, ponieważ niektórzy szukają w sobie " tego czegoś" nawet lat 40… ale nigdy nie jest za późno… lepiej odnaleźć siebie późno niż wcale…J  Obecnie stawiam na warsztat, staram się szkolić oraz tworzyć mój własny styl fotografowania. Zdjęcia robię z głową, a mój sprzęt to wyobraźnia     i prawe oko, bez niego nie było by tych kadrów… jest niezawodne....









Ciemnie uważam za oficjalnie otwartą! :)


Administracja BBS bardzo dziękuję Karolinie, za to, że jako pierwsza zechciała opowiedzieć o swojej przygodzie z fotografią.

**Uprzejmie informuję, że tekst Karoliny nie został poddany żadnej korekcie.



Linki:



ZAPRASZAM na profil na facebook







    Standardowe Komentarze
    Komentarze Facebook

3 komentarze:

  1. Karolina jest niezwykła,nie da się ukryć!trzymam kciuki za jej sukcesy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia!
    Bardzo ciekawy blog. Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jak mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam:) youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń